27 Şubat 2012 Pazartesi

İsyan olur Sensiz kaldığım her gün bana...

Gece olur
Sensiz kaldığım her gün bana...
Çivi gibi çakılır,
Tutkal gibi yapışıp, kalır
Gözlerin gözlerime...
Yıldızlara gölge düşer,
Ay utanır hüzünlerimden
Bir köşeye saklanır.
Yüreğimde,
Koskocaman bir yalnızlık kalır...

Özlem olur
Sensiz kaldığım her gün bana...
Hasretlik olur.
Duman duman tüter sevdan
Parmaklarımın arasındaki
Kahrolası sigaramdan.
Bir mum gibi eririm...
Oysa,
Bir gece gelsen ..
Bu gece gelsen yanıbaşıma...
Çekinmeden herşeyimi verirdim..
Belki de sevinçten delirirdim !!!

İsyan olur
Sensiz kaldığım her gün bana...
İnadına sensizliğin tabancaları patlar.
İnadına sessizliğin mayınları döşenir
Sana baktığım,
Gelmeyeceğini bildiğim sokaklara....
Faili meçhul cinayetler gerçekleşir düşlerimde..
Hangi duygularımı katlettin,
Beni nasıl kahrettin..
Hiç bilmedin-bilemedin !
İşte,
Tanık benim.
Sanık sen...
Gel gör,
Görmek istersen..
Bilmek istersen...

Necdet GÖKNİL ( alıntıdır)

Hiç yorum yok: