2 Eylül 2012 Pazar

hayat... güzelsin bea..

dolunay en sarı tonuyla penceremde. ayın en sevdiğim hali. sıkılmadan saatlerce izleyebilirim onu. önünden bulutların yavaşça geçişini. bugün yağmur da yağdı üstelik. yaz, sonbahar için sabırsızlanıyor belli ki. yolda yürürken yaprakların birer birer önüme düşüşü, nemli kaldırımlar, hayatın gelip geçiciliği... baharın ve yeni başlangıçların habercisi...
kahvem en koyu haliyle çok sevdiğim porselen fincanımda. doya doya içime çekiyorum onu; dünyanın sayılı güzel kokularından biri olmalı, huzur ve dinginlik dolu... 
kitabımı açıyorum. romana kaldığım yerden devam ediyorum, hayalini kurmaya başlıyorum yine karakterlerin. gece sessiz, çok sessiz oluyor ilerleyen saatlerde. apocalyptica'dan en sevdiğim parçayı açıyorum. yıldızlara gidip gidip geliyorum melodiyle. 

Hiç yorum yok: