4 Ağustos 2013 Pazar

O olmasa da onu onsuz sevmek,yaşamak..
O varmış gibi değil de o'nun yokluğunu bile bile o' mutlu olsun da* diyebilmek..
Başkasıyla mutlu olsa da hatta bunun için canı yansa da 'Hatayı kendinde aramak.. belki de ben mutlu edemedim diyebilmek..'
Ve o'nun en küçük tebessümüyle mutlu olabilmek..
Gittiğini bir daha dönmeyeceğini bile bile başkasının olacağını ve hayatın boyunca seninle olmayacağını belki de hiç karşılaşmayacağınızı..
Bunları bile bile sevmek..
Aşk' dendiğinde o' demek..
Sevgi dendiğinde özlemek..
Hayallere sığınmak..
Belki bir gün umuduyla yaşamak..
Ve..
Her ne olursa olsun o bir yerlerde var olsun mutlu olsun bana yeter diyebilmek..
İşte ben seni böyle sevdim..
Senin uzakta da olsa mutlu olmanla mutlu olarak sevdim~

Senin bir yerlerde var olduğunu bilmek bile mutluluk sebebi bana...

Hiç yorum yok: