30 Ekim 2013 Çarşamba

Olay o değil yaa..
Ben halen saflığımdan gol yiyorum ya ona yanıyorum.
Hacı Abi ! öyle kolay değil işte.
Ben bu hayatta çok can verdim. Hemde en sevdiklerime.
Hani dönüpte " Ne Yapıyon Lan Sen" diyemeyeceğim , kıyamayacağım insanlar bunlar...

Ben bazen böyle kör olacak kadar çok seviyorum. ne yapayım böyleyim işte.
Göremiyorum ki hiç bir şeyi.
Karşımda ki canavarlar o kadar çok sevimli gözüküyorlar ki, sen birde onlara benim gözümden baksan.
Oğlum ! Ben geçen seneye kadar dünyada kötü bir insan olabileceğine inanmazdım lan.
Yemin ediyorum bak.  Ama işte gözümle gördüm, ikna oldum. Sen şahitsin.

Ağa canımızı yakarlar. kardeşim kendine dikkat et.
Bunu yaparken o kadar büyük zevk alırlar ki, varya...
Sen ben dönüp orta hakeme bakmayız bile. Niye biliyor musun.
Çünkü bizim için o apaçık Penaltıdır.
Ama onlar oynamaya devam ederler. İşte...

Sen tevazu yaparsın.
Onlar gerçek zannederler...
Sen aman efendiliğimi bozmayalım dersin. Onca yaşanmışlık var dersin..
Onlar tırsıyorsun zannederler.

Dedim ya işte kardeşim, onlar için bu sadece bir OYUN yaa..
Ama senin benim için öyle  değil ki olum.
Bu bizim hayatımız olum. bu bizim gerçeğimiz olum.

3-5 tane adam kaldınız etrafımda. Bende o yüzden sımsıkı sarılıyorum size sımsıkı...
Kardeşim gözünü seveyim. Kendine dikkat et. Sen benim için çok değerlisin.
yemin ediyorum bak. Bak kardeşim diyorum. Daha ne diyeyim amk.

Neyse yaa... Bakmayın bana, ara ara olur bende böyle...

Haliyle bende herkese karşı ön yargılıyım kardeşim.. ama önemli olan şu :
İyi ki devam etmedi... Onun gibi bir karakter düşmanıma bile varmasın....MşG... 

Hiç yorum yok: