30 Nisan 2009 Perşembe

Ben senı hiç sevmedim ki :D

Ben seni hiç sevmedum ki
yorgun aksamlarda pişirdigimiz hamsileri savdum.
bir baluğa gülmeni bir balıga benzemeni sevdim..
bir de palamutları sevdum
eylül aksamlarında gözlerine dikildim.
ben senı hıc sevmedım ki
Beni yola kodugunda gidip hamsi avlamayı sevdum.
Oltaları sevdim beni tuttugunda
ağlamayı sevdum hamsileri yaktıgında
yalnız oldugumu anladıgımda balıkhaneyi gezmeyi sevdum
hamsi bulamayı sever gib sevdum sensizligi
karadenizce cıvılı gibi özledim temmuz günesinde sesını
içinde de levrek ki geceleri sabriye gibi sevdum senı sevdugımı .

ha ben senı hiç sevmedim ki:
baluklara sarkılar üretmeni sevdum
palamutla konusmanı
nisanı hatırlatmanı
baharın güselligni hamsi mevsimi oldugunu
düştügüm zaman kanayan yanlarımı ve tuhaflıgımı ufledıgın zaman .

balık satan usakları yenı cıkan oyunları
her oltayı attıgımda tuttugum kefalları sevdum
denize düşmüş hamsi gibi düştüm ateşe
ben palamutu sevdum
yedigum zaman nahberlesştigi :D


Hamsinin üstüne
Palamutun üstüne
kefalın üstüne
levrek in üstüne
istavritin üstüne
sarsunyanın ustune
dokundugun dorıgın ustune
karidesin üstüne
midyenin üstüne
bindigim takanın üstüne
senin üstüne hep senin üstüne
hepsinin üstüne
yemin ederim....
ben senı hiç sevmedum ki :D


Ben sevdummi temel gibi severim
ben sevdummi He uli :D

Hiç yorum yok: