20 Mayıs 2008 Salı

Ben ( kendini anlatma özürlü )

Sana da anlatamadım kendimi Ne anlatmak istesem ters anladın Ne söylesem yanlış geldi bir şeyler sana Ama bir bilsen sözcükleri nasıl İnce eleyip, sık dokuyarak seçtim hep Benim kalbim hassastı Sen bilmedin belki ama Ben hep seni kendim gibi bildim Kırılırsın diye her kelimeyi İki kere düşünerek söyledim.
Sana da anlatamadım kendimi Ya da sen anlayamadın demek zor geliyor Her şeyde, önce kendimde buluyorum suçu Ben başlatmışım gibi her şeyi. ( Ben Başlattım )
Son zamanlarda her şey sendin benim için Sığınacak kapım oldun bazen Ama hayallerimde gerçekleştirebildim sadece Ruhum sıkıldı, her şeyden vazgeçtim kimi zaman Yanımda olmanı istedim, olmadı. Varlığından yoksun, kendime anlattım her şeyi Ne yazık öncekiler gibi, o da yetmedi.

Kendini anlatamayan özürlü bir benlik…var bende.

<<>>

Hiç yorum yok: