24 Ocak 2009 Cumartesi

Alıştım!!!

Yalvarırım dön

bu kadar mı uzun kilometreler

bu kadar mı uzak yüreğin dokunduğun tene

Benim gönlüm alışkındı

Zamansız gidişlere

Ama alışmamıştı göz yaşlarını kendi

Elleriyle silmeye.

Kalbimdeki yarada merhemde sendin.

Gitmek istemediğini bilirdim

Nasıl olsa dönecektir

Dönünce telafi edecek derdim

Sensizliği aklıma bir kez getirsem on kez kovalardım

Sen olmayınca aldığım nefesi hıçkırıklarımın arasına katar Sensizliğe boğardım..

Alıştım

Acılara

Sabahlara kadar sonu olmayan aşklara ağlamaya

Alıştırdım kendimi

Sensiz kalmaya

Nefesimi kendime saklamaya

Alışamadığım tek şey

Gidişinin dönüşü olmadığını kabullenmekti

Ömür boyu yanımdasın sanmıştım.

Senle esen meltemin rüzgârına,

Her savruluşumdan sonra beni tutup kaldırmana çok alışmıştım.

Hiç yorum yok: